Παρασκευή 16 Αυγούστου 2019

Καλοκαιρινή Ταινία για Μαμάδες!


Πριν λίγες μέρες βρέθηκα στη Θεσσαλονίκη για ένα μόνο βράδυ.
Άφησα τις κόρες στον μπαμπά τους κι αποφάσισα να περάσω το βράδυ με τον εαυτό μου!

Για την ακρίβεια έκανα κάτι το οποίο όταν ήμουν ελεύθερη (...ωραία είμαι ακόμα 😋) έκανα συχνά πυκνά. Πήγα σινεμά μόνη μου. Και μάλιστα ΘΕ-ΡΙ-ΝΟ!
Είχα να πάω θερινό σινεμά 5 χρόνια ακριβώς, και όπως καταλαβαίνετε καλά όσες ζείτε μακριά, ήταν τέλεια!
Κάθισα αναπαυτικά (με τα πόδια στα κλεφτά πάνω στην μπροστινή πάνινη καρέκλα), πήρα πατατάκια και μπύρα ανά χείρας, και η ταινία ξεκίνησε...

Διάλεξα ένα πολύ αγαπημένο μου σινεμά, γιατί είναι δίπλα στο πατρικό μου σπίτι, και το έχω συνδέσει με παιδικές & εφηβικές αναμνήσεις.
Και κατά τύχη έπαιζε και την ταινία που ήθελα να δω.
Ευθυγραμμίστηκαν οι πλανήτες, ...έστω για ένα βράδυ!! Κάτι είναι κι αυτό...

Η ταινία ήταν μια ιταλική κωμωδία και πρέπει να την δουν ΟΛΕΣ οι μαμάδες!!
Θα αναγνωρίσετε τον εαυτό σας πάρα πολλές φορές κατά τη διάρκειά της.
Μια οικογένεια με τρία παιδιά, ο μπαμπάς που δουλεύει και η stay at home mom, η οποία κάποια στιγμή φρικάρει και αποφασίζει να φύγει για 10 μέρες στην Κούβα με την αδερφή της!! (Είναι η σούπερ-ηρωίδα μου, να ξέρετε!!)
Και το μετά είναι απλά απολαυστικό...
Ο μπαμπάς μόνος πίσω στο σπίτι, προσπαθώντας να συνδυάσει παιδιά και δουλειά.

Είναι πολύ ευχάριστη και ιδανική για καλοκαιρινά βράδια, παρέα με τον σύζυγο, ή ακόμα καλύτερα με την κολλητή σας! (...ή ακόμα πιο καλύτερα... με τον εαυτό σας! 😍😍)

Φιλάκια πολλά xxx


Δημοσίευση σχολίου

© mia mama sta xena. Made with love by The Dutch Lady Designs.