Πέμπτη 2 Ιουλίου 2020

Βιβλίο - "Η Έλενορ Όλιφαντ είναι απολύτως καλά"

 

"Είμαι η Έλενορ Όλιφαντ.
Δεν τα καταφέρνω με τους ανθρώπους.
Η ζωή μου ακολουθεί ένα αυστηρό πρόγραμμα: κατεψυγμένη πίτσα, βότκα, τηλεφωνήματα στη μαμά. 
Λένε ότι είμαι περίεργη, αλλά είμαι απολύτως καλά.
Είμαι όμως;"

💚   💚   💚

Η Έλενορ Όλιφαντ, μια τριαντάρα λογίστρια, μοιράζει τη ζωή της ανάμεσα σε δουλειά και σπίτι. Από την πρώτη σελίδα αντιλαμβάνεσαι πως κάτι περίεργο 'τρέχει' με τη συμπεριφορά της.  Ένα μυστήριο συμβάν του παρελθόντος, δυσκολεύει τη σχέση της με τους υπόλοιπους ανθρώπους. Αλλά και με τον εαυτό της τον ίδιο. Το βιβλίο είναι χωρισμένο σε 3 ενότητες. Στις "καλές μέρες" της Έλενορ, και στη συνέχεια στις "κακές μέρες" της. Μα λίγο πριν το τέλος έρχονται, ευτυχώς, οι "καλύτερες μέρες". Μια γλυκόπικρη ιστορία, που βουτάει βαθιά στα ανθρώπινα συναισθήματα. Αλλά και στην μοναξιά που υπάρχει γύρω μας.  

Χθες βράδυ διάβασα την τελευταία του σελίδα. Κι αφού το έκλεισα και το ακούμπησα δίπλα μου στο κομοδίνο, είπα από μέσα μου: "Ουάου!"
Από τότε που έγραψα κι εγώ βιβλίο, έχει αλλάξει τελείως ο τρόπος που διαβάζω. 
Δεν σας κρύβω πως είναι λίγο ενοχλητικό, γιατί πλέον δεν διαβάζω απλώς μια ιστορία για να την ευχαριστηθώ, αλλά προσπαθώ να ανακαλύπτω τα "τρικ" που χρησιμοποίησε ο συγγραφέας, αναλύω τη δομή των χαρακτήρων και το στήσιμο της ιστορίας.

Με το συγκεκριμένο βιβλίο, λοιπόν, δεν μπορώ ακόμα να πιστέψω το γεγονός πως είναι το πρώτο που έγραψε η Gail Honeyman. Έχει στήσει την ιστορία της καταπληκτικά. Ο βασικός χαρακτήρας είναι τόσο καλά δομημένος και συνεπής, που απλά τη ζηλεύω αφάνταστα! Αποκαλύπτει αργά τις λεπτομέρειες του παρελθόντος, κάνοντάς σε να ανυπομονείς για τις επόμενες σελίδες.
Η ιστορία πρωτότυπη. Το τέλος συναρπαστικό και γλυκό. Η γραφή της ανάλαφρη, ακόμα κι όταν περιγράφει κάτι ιδιαίτερα βαθύ και σημαντικό.
Ταλεντάρα. Βιβλιάρα.
Απλά αγοράστε το!

💚   💚   💚

Τίτλος: "Η Έλενορ Όλιφαντ είναι απολύτως καλά"
Συγγραφέας: Gail Honeyman
Μετάφραση: Μαρία Φακίνου
Εκδόσεις: Κλειδάριθμος




Δημοσίευση σχολίου

© mia mama sta xena. Made with love by The Dutch Lady Designs.