Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

No 3. New York-New York!



Ένα ακόμα δικό σας κειμενάκι! Για τη Νέα Υόρκη, από την Κατερίνα!


''Γεια σας μανούλες. Είμαι η Κατερίνα και ζω εδώ και 15 χρόνια στην Νέα Υόρκη. Ήρθα για μεταπτυχιακό, έπιασα δουλειά, γνώρισα τον άντρα μου και τώρα έχω δύο υπέροχα παιδιά, τον Steven (5 ετών) και την Μαρία (2 ετών). Μου άρεσε πολύ η ιδέα σου να παρουσιάσει η κάθε μια κάποια αρνητικά και θετικά στοιχεία της ζωής της στην πόλη/χώρα όπου ζει.

Μ’αρέσει:
Ότι είναι ζωντανή/δυναμική πόλη
Ότι οι άνθρωποι είναι ανοιχτοί σε άλλες κουλτούρες
Ότι δεν νιώθεις ποτέ ξένος (όλοι ξένοι είναι άλλωστε)
Ότι τα παιδιά μου θα έχουν αμέτρητες ευκαιρίες στην ζωή τους
Ότι έχει πολύ έντονη πολιτιστική ζωή (και για παιδιά)

Δεν μ’αρέσει:
Ότι περνάω ολόκληρη οδύσσεια κάθε φορά που θέλω να πάω Ελλάδα
Ότι τα παιδιά μου δεν έχουν καθημερινή επαφή με τους γονείς μου, τα αδέλφια μου και τα παιδιά τους
Ότι τα παιδιά μου δεν έχουν επαφή με την φύση
Ότι η ζωή συνεπάγεται δουλειά
Ότι τα παιδιά μου δεν μπορούν να βγουν έξω για παιχνίδι με τους φίλους τους χωρίς να το έχουμε κανονίσει εβδομάδες πριν (τα λεγόμενα play-dates!)

Φιλάκια, Κατερίνα''

Ευχαριστούμε Κατερίνα μου! 
Εύχομαι να είσαι πάντα καλά με την οικογένειά σου εκεί μακριά, 
...παρά τα "Δεν μ'αρέσει" της πόλης σου :)
 Φιλάκια Πολλά 

1 σχόλιο

© mia mama sta xena. Made with love by The Dutch Lady Designs.