Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012

Πες μου τη Σελήνη σου, να σου πω ποιος είσαι!


Τελευταία διαβάζω συχνά για τον ζωδιακό κύκλο και ''ψάχνω'' τα χαρακτηριστικά 
που ίσως έχει το παιδάκι μου όταν μεγαλώσει λίγο ακόμα.
Παρόλο που ποτέ δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα με τα ζώδια, δεν ξέρω τι με έχει πιάσει!
(Ξύπνησε η Άση Μπίλιου μέσα μου! χεχε)

Σερφάρωντας στο blog lovebaby.gr βρήκα μια εφαρμογή με την οποία υπολογίζεις τη ζωδιακή θέση της σελήνης.
Η Σελήνη, δείχνει μεταξύ άλλων χαρακτηριστικών, το τρόπο που διαχειριζόμαστε τα συναισθήματά μας, 
τις διαθέσεις μας, τις αντιδράσεις μας, τις ευαισθησίες μας & τις κρυφές μας επιθυμίες. 

 Έβαλα, λοιπόν, τα στοιχεία της Νικολέτας και η απάντηση ήταν : Ιχθείς!
Ευαίσθητη & συνεσταλμένη θα είναι η κορούλα μου!

Εδώ μπορείτε να βρείτε τη συγκεκριμένη εφαρμογή & να διαβάσετε το αποτέλεσμα για τα δικά σας παιδιά! 
Το μόνο που θα χρειαστεί είναι να θυμάστε την ακριβή ώρα γέννησης.
(Μη μου πείτε ότι δεν τη θυμάστε!! Εγώ μετά από 23 ώρες γέννας δεν την ξεχνάω με τίποτα!χιχιχ)

Φιλάκια :)



4 σχόλια

  1. Υπέροχο το blog σου! Σε περιμένει βραβειάκι στο http://craftaholicgr.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ την ίδια σελήνη με τη Νικολετού έχω!!! Και φαντασία και πνευματικότητα..αμέ, αμέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© mia mama sta xena. Made with love by The Dutch Lady Designs.