Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

Movember!!!


Στην Ολλανδία έχουν πολύ αναπτυγμένο το αίσθημα της προσφοράς & του εθελοντισμού.

Θα μου πεις: έχουν και την οικονομική άνεση να το κάνουν.
Και θα σου απαντήσω: ότι μπορείς να δώσεις και μόνο 2 ευρώ αν θέλεις...

Μου αρέσει σαν κίνηση, κυρίως γιατί δεν είναι ότι απλά αποφάσισε να μαζέψει λεφτά για ένα καλό σκοπό,
αλλά ότι θα κοπιάσει και προσωπικά γι' αυτόν.
Κι αυτό του δίνει ήδη άλλη αξία. Όσα χρήματα κι αν μαζέψει.


Μέσα σε αυτό το κλίμα του "βοηθάω γύρω μου", έχει καθιερωθεί κάθε Νοέμβριο το Movember!
(from M-oustache and N-ovember)

Τι είναι αυτό;

Ένα ίδρυμα έρευνας σχετικά με τον καρκίνο του προστάτη "δημιούργησε" το Movember,
έτσι ώστε να ενισχύσει οικονομικά τις έρευνές του.

 Πώς λειτουργεί;

Για όλο τον μήνα Νοέμβριο, καλείται όποιος άντρας θέλει να αφήσει μουστάκι!
Δημιουργείται μέσω ίντερνετ ένας ''λογαριασμός'' στο όνομά του καθενός,
όπου και μπορείς να προσφέρεις όσα χρήματα θέλεις.
Ίδια φιλοσοφία με την παραπάνω ιστορία δηλαδή!

Πέρσι ο άντρας μου πήρε μέρος και μάζεψε περίπου 200 ευρώ από γνωστούς & φίλους.
(Έβαλα κι εγώ 20 ευρώ για υποστήριξη! Θα έδινα όσο-όσο αν ήταν να το ξύριζε νωρίτερα,
αλλά δεν κατάφερα να τον μεταπείσω!!)

Μου αρέσει όλο αυτό που συμβαίνει σε αυτή τη χώρα!
Γιατί κανείς δεν κάνει μια δωρεά για να φανεί, ή απλά για φορολογικούς λόγους.
Το νιώθουν πραγματικά και γι' αυτό παίρνουν μέρος και σε τέτοιες ενέργειες.
Κι εκτός από τον καλό σκοπό έχει και πλάκα! (Περπατάς στο δρόμο και μετράς μουστάκια!!)

ΥΓ= Φέτος, δεν υπάρχει περίπτωση ο άντρας μου να ξαναφήσει! Του το δήλωσα!
Δεν θέλω η Νικολέτα να βλέπει εφιάλτες!! χεχε :)

http://nl.movember.com/

3 σχόλια

  1. Etsi akrivos Georgia,to ais8ima tou e8elontismou to ma8enoun apo mikra paidia.Sto sxoleio tou giou mou kanoun ka8e xrono kapia ekdilosi me skopo na mazepsoun xrimata.perisi eprepe na treksoun oso perisoterous gurous mborousan kai mazepsane 8000 euro.
    Stella

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έτσι πρέπει να είναι..κι ας δώσεις 2 ευρώ δεν έχει σημασία. Το γνώρισα αυτό όσο ήμουν στην Αγγλία το πόσο δοτικοί είναι οι άνθρωποι και τι φανταστική νοοτροπία προς τον εθελοντισμό έχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© mia mama sta xena. Made with love by The Dutch Lady Designs.