Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2017

Καλή νέα χρονιά!

Αγαπημένες μου ιντερνετο-φίλες,
Σας εύχομαι μια υπέροχη νέα χρονιά! Με υγεία, επιτυχίες & άπειρη χαρά!!!

Για εμένα το 2017 ξεκίνησε με το πιο ωραίο "δώρο"... την κολλητή μου φίλη πέντε μέρες σπίτι μου!
Έχει σχεδόν 7 χρόνια που έφυγα από την Ελλάδα και μέχρι τώρα είχε καταφέρει να με επισκεφτεί μόνο μια φορά στα πρώτα μου γενέθλια εδώ. Από τότε μεσολάβησαν 3 μωρά, μερικές μετακομίσεις, αλλαγές δουλειάς κτλ οπότε ήταν πραγματικά δύσκολο να το κανονίσουμε.
Φέτος όμως ο κουμπάρος μου - και άντρας της- αποφάσισε να της κάνει σούπερ Χριστουγεννιάτικο δώρο έκπληξη! Να μου τη στείλει συστημένη εδώ στο Άμστερνταμ 😋

Όπως σωστά φαντάζεστε περάσαμε καταπληκτικά!
Βολτάραμε, ψωνίσαμε, μιλήσαμε, κάναμε ποδηλατάδες, πατινάζ (φάγαμε από μια τούμπα η καθεμία, η δική μου πιο θεαματική ομολογουμένως...), θυμηθήκαμε παλιές ιστορίες, γελάσαμε πολύ.
Και η Νικόλ επιτέλους "χόρτασε" τη νονά της!
Εκτός από διασκέδαση όμως, επειδή είμαστε και προκομμένα κορίτσια, κάναμε και δουλειά 😁
Ανακαλύψαμε διάφορα υφάσματα για τα φορεματάκια της. Γιατί σε περίπτωση που δεν την ξέρετε, η φιλενάδα μου είναι η δημιουργός των υπέροχων φορεμάτων Marvie

Εύχομαι η χρονιά να συνεχιστεί το ίδιο όμορφα για εμένα, αλλά και για όοοοολον τον κόσμο!
Τα παιδάκια μας να είναι γερά κι εμείς χαμογελαστές.
Σας φιλώ! 💓
 photo sig1.png

4 σχόλια

  1. Περάσατε τέλεια από ότι φαντάζομαι. Η Marvie έχει εξαιρετικά φορέματα τόσο ποιοτικά αλλά και πολύ όμορφα πρωτότυπα άψογα συνδυασμένα!! Τυχερή που είναι μέλος της οικογένειάς σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου είμαι όντως πολύ τυχερή! Τα φορέματα της είναι όντως υπέροχα... έχει εξαιρετικό γούστο.. φαίνεται άλλωστε από τη φίλη που διάλεξε χεχεχ :)φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Αγάπη μου όμορφη. .τι ωραία που ειμασταν παρεούλα! Η καλύτερη ψυχοθεραπεία είναι μόνο με την κολλητή σου! Ανυπομονώ να σας ξαναδώ! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© mia mama sta xena. Made with love by The Dutch Lady Designs.