Κυριακή 24 Μαρτίου 2019

Φορητό γιο-γιό ταξιδιού!

Αν έπρεπε να δώσω το χρυσό μετάλλιο σε κάποιο μωρο-παιδικό προϊόν, που έχω χρησιμοποιήσει από τότε που έγινα μαμά, θα το έδινα χωρίς δεύτερη σκέψη σε αυτό! 🏆

Πρόκειται για το Potette Plus 2 σε 1 - Γιογιό ταξιδιού & μειωτήρας λεκάνης.



Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σαν μειωτήρα λεκάνης στο σπίτι, σε κάποια επίσκεψη, στο αεροπλάνο (...με έχει σώσει!), στο εστιατόριο, αλλά ΚΥΡΙΩΣ θα σας φανεί χρήσιμο σε εξωτερικούς χώρους και πραγματικά θα σας λύσει τα χέρια.
Εγώ το έχω χρησιμοποιήσει κυριολεκτικά παντού! Στην παραλία, στις βόλτες, μέχρι και μέσα στο αυτοκίνητο, σταματημένοι στην άκρη του δρόμου, μια φορά. 😅

Μπορείς να αγοράσεις και τις βιοδιασπώμενες σακούλες του και να τα κουβαλάς πάντα μαζί σου, μέσα στην τσάντα του μωρού.

Εγώ εδώ, μια που η Στελλίτσα ξεκινάει σιγά-σιγά τη διαδικασία του potty training, το έβγαλα από την αποθήκη και το βάζω ξανά στην check list της τσάντας της. Είμαι σίγουρη ότι θα με βγάλει πολλές φορές πάλι από τη δύσκολη θέση, όταν θα ακούω εκείνο το μαγευτικό "Μαμάαα, τσίσα"... 😅😅


www.potette.com


Δημοσίευση σχολίου

© mia mama sta xena. Made with love by The Dutch Lady Designs.