Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2020

Έναν χρόνο μετά!!

Πριν ένα χρόνο, τέτοια μέρα α-κρι-βώς, είχα ανεβάσει στο μπλογκ μου τη φωτογραφία όπου κρατάω το πρώτο αντίγραφο του βιβλίου μου. 
Μόλις το είχα ολοκληρώσει και την επόμενη μέρα ξεκίνησα να το στέλνω στους εκδοτικούς οίκους που είχα επιλέξει.
💜Αν δεν το θυμάστε μπορείτε να το διαβάσετε εδώ. 💜


Σε εκείνη λοιπόν τη φωτογραφία, δεν είχα ιδέα αν θα δεχόμουν κάποιο πολυπόθητο "ναι" για την έκδοση του. Παρόλα αυτά ένιωθα πολύ μεγάλη ικανοποίηση μόνο και μόνο που κατάφερα να το ολοκληρώσω. Φυσικά το να το έβλεπα τυπωμένο αποτελούσε όνειρο για μένα!

Και τώρα -ένα χρόνο μετά- κάθομαι ακριβώς στην ίδια θέση, μπροστά από το στολισμένο μας δέντρο, κρατώντας το κανονικό πλέον βιβλίο στα χέρια μου!!!
Με ένα υπέροχο εξώφυλλο και από έναν πολύ αγαπημένο μου εκδοτικό οίκο.


 Το σημερινό μου μήνυμα προς όλους εσάς που με διαβάζετε, είναι το εξής: Τολμήστε!
Ξεκινήστε σήμερα κιόλας, ακόμα κι αν οι συνθήκες δεν μοιάζουν ιδανικές. 
Σκεφτείτε τι θέλετε με πάθος και δουλέψτε πάνω σε αυτό, ακόμα κι αν ο χρόνος είναι ελάχιστος.
Σε βάθος χρόνου, αυτό το σημερινό λίγο, συν το αυριανό λίγο, συν το μεθαυριανό θα φτιάξουν ένα πολύ. Και τότε θα νιώσετε απίστευτα περήφανοι που δεν το βάλατε κάτω!

Εύχομαι στο βιβλίο μου να ταξιδέψει αυτές τις γιορτές, αλλά και τους ερχόμενους μήνες, σε όλη την Ελλάδα, και να κάνει τις μέρες σας λίγο πιο ανάλαφρες και πιο διασκεδαστικές.
💜 💜 💜


4 σχόλια

  1. Καλοτάξιδο το βιβλίο σου Γιωργία και σου εύχομαι απο καρδιάς μόνο καλά νέα να μπαίνουν στη ζωή σου (σας)!Καλές Γιορτές με ΥΓΕΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλοτάξιδο είμαι σίγουρη για την επιτυχία του μιας και το έχω διαβάσει!! Μακάρι τα πιο πολλά μας όνειρα να γίνουν αληθινά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι!! Να είμαστε γεροί και να πετυχαίνουμε όλο και περισσότερα! :)

      Διαγραφή

© mia mama sta xena. Made with love by The Dutch Lady Designs.