Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

Παραμύθια & δεύτεροι ρόλοι!

Χθες 'πιάστηκα' αδιάβαστη από την κοράκλα μου!
Γενικώς διαβάζουμε πολλά παραμύθια με τη Νικόλ (συνήθως τα αφήνουμε στην μέση φυσικά...)
Και μέχρι τώρα της διηγούμουν όσα ήθελα από το παραμύθι κι εκείνη απλά άκουγε.
Πλέον όμως άρχισαν οι ερωτήσεις:
-Ατός ποιος είναι; - Ατός που πάει; ...

Και εντάξει, τους βασικούς ήρωες τους θυμάμαι όλους, είτε από τα παιδικά μου χρόνια,
είτε από την επανάληψη που έκανα με τα ανίψια μου.
Αλλά στους δεύτερους ρόλους, το ομολογώ... έχω κάποια κενά!

Διαβάζαμε, λοιπόν, τη Χιονάτη & τους 7 νάνους, κι ενώ μέχρι τώρα εστίαζα στην κακιά μάγισσα, το δηλητηριασμένο μήλο, τον πρίγκιπα που τη φιλάει και ξυπνάει, η Νικολέτα θέλοντας προφανώς να εμβαθύνει περισσότερο στο παραμύθι, δείχνοντάς μου έναν νάνο με ρώτησε: -Ατός ποιος είναι;
Αυτός;! Μα ποιος άλλος, ..ο νάνος! Ο νάνος, μα ποιος νάνος; χεχεχε :)

Είπα, λοιπόν, να ψάξω λιγάκι στο ίντερνετ να θυμηθώ τα ονόματά τους, γιατί ο μόνος που θυμόμουν ήταν ο ''συναχωμένος''!

1. Χαζούλης
2. Ντροπαλός
3. Υπναράς
4. Συναχωμένος
5. Καλόκαρδος
6. Σοφός
7. Γκρινιάρης 

Για να δω πόσες τα ξέρατε; Οι αδιάβαστες να σηκώσουν το χέρι παρακαλώ!! ;)

Και μια που το έριξα στη μελέτη είπα να φρεσκάρω λίγο και τις στρουμφο-γνώσεις μου...
(Το ξέρατε ότι τα στρουμφάκια ήταν 100 συνολικά;;;;)

Να τα ποιο γνωστά από αυτά:
1. Μπαμπαστρούμφ
2. Στρουμφίτα
3. Σπιρτούλης
4. Προκόπης
5. Ξεφτέρης
6. Χαχανούλης
7. Γκρινιάρης
8. Χουζούρης
9. Κοιμήσης 
10. Λιχούδης
11. Σκουντούφλης
12. Μελένιος
13. Ντορεμί
14. Μουσούδης
15. Λουλούκος
16. Μουτζούρης
17. Μπιμπίκος
18. Μπιζέλης 

Καλά, τον Μπιμπίκο & τον Μπιζέλη ούτε που τους ήξερα! 
Φιλάκιααα :)



7 σχόλια

  1. Εγώ πάλι δεν ήξερα καν τον Μουσούδη και τον Μπιμπίκο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οκ εγώ είμαι πολύ διαβασμένη!! τους ξέρω όλους!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχα!τελειο!! ευτυχως εχω λιγο χρόνο στη διαθεση μου μεχρι να αρχισει να μιλαει η δικια μου!! good to know!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πω πω ντροπή μου... Λέω ότι λατρευω τα στρουμφακια και δεν ξέρω ούτε τους μισους... αλλά πες αλήθεια υπάρχει στα αλήθεια μπιμπικος??? μάλλον χρειαζόμαστε μαθήματα από την Ελπίδα....
    Πως τα περνάτε? κάνατε βολτουλες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κυρία, κυρία! Απορία: ο Χουζούρης κι ο Κοιμήσης είναι διαφορετικοί τύποι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελπίδα μπράβο! Στα δύσκολα θα επικοινωνούμε για τα φώτα σου! χεχε!
    Λίνα σούπερ περνάμε με τέλειο ήλιο βόλτες!
    Βέρα, σωστή η απορία... αλλά μάλλον πρέπει να ρωτήσουμε την Ελπίδα!
    Φιλάκια και στις άλλες δύο μαμαδουλες :) :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δεν ήξερα κανέναν νανό!
    Στα στρουμφάκια όμως αρίστευσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© mia mama sta xena. Made with love by The Dutch Lady Designs.