Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Εγώ & η Νικόλ, στο παιδικό μου δωμάτιο :)

Και ΝΑΙ... φτάσαμε!
Και από τα ατέλειωτα σκουφιά και κασκόλ του χειμώνα, περάσαμε στο ελαφρύ μπουφάν!
Τέλεια- τέλεια- ΤΕΛΕΙΑ!
Είμαι πλέον πεπεισμένη ότι το παιδάκι μου θα πιστεύει πως μπαίνοντας σε αεροπλάνο μπορείς να αλλάξεις -εκτός από χώρα- και εποχή!

Πάντως δεν ξέρω γιατί, αλλά μου φαίνεται ότι ο ήλιος στην Ελλάδα είναι αλλιώς...
Πως να το πω βρε παιδί μου, σου καίει το δέρμα, το πρόσωπο, την καρδιά με ένα τρόπο διαφορετικό...
Πιο έντονο και πιο γλυκό συγχρόνως!
Είναι πιο 'αληθινός' ο ήλιος εδώ, ή ίσως απλά έτσι τον νιώθω εγώ...
Όπως και να 'χει είμαστε εδώ και αρχίσαμε ήδη να βλέπουμε αγαπημένα πρόσωπα!
Και αυτό έχω σκοπό να κάνω every single day!
Θέλω να χορτάσω από χαμόγελα, από 'καλωσήρθε'ς, από αγκαλιές, από καφέδες με φίλες, από "πως μεγάλωσε η Νικόλ'' από τους συγγενείς μας.
Θέλω να δω όσους αγαπώ και να γεμίσω μπαταρίες. Το έχω ανάγκη.
Και θέλω και η Νικόλ να δει τη μαμά της όπως είναι στον τόπο της. Που ξέρει τα πάντα, που μιλάει τη γλώσσα, που έχει φίλους, οικογένεια. Εμένα όπως είμαι μόνο όταν βρίσκομαι εδώ. Ολόκληρη!

Σας φιλώ όλες, ειδικά τις ξενιτεμένες... Και σας στέλνω μια γλυκιά θεσσαλονικιώτικη καληνύχτα!

11 σχόλια

  1. Καλώς μας ήρθατε και ελπίζω η μικρή σου να νιώσει τι σημαινει ελληνίδες γιαγιάδες και Πάσχα στην Ελλάδα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να στε καλά και να περάσετε ΤΕΛΕΙΑ! Ζηλεύουμε λίγο..χιχι.. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεωργία μου καλώς ήρθατε στα πάτρια εδάφη και καλά να περάσετε όσο θα μείνετε! Σίγουρα η Νικόλ θα νιώσει την διαφορά... Δεν έχω μείνει ποτέ στο εξωτερικό αλλά φαντάζομαι όλοι θα ημασταν λίγο διαφορετικοί σε άλλη χώρα... Ίσως πάλι είναι όντως αυτός ο μαγικός ήλιος σε αυτή την χώρα.... Όπως και να έχει σίγουρα θα περάσετε τέλεια!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. είμαι τόοοοσο χαρουμενη που θα δω την κολλητουλα μου, τη βαφτισιμιουλα μου, τη φιλη μου που τοσο μου εχει λειψει!!ανυπομονω!!! θα περασουμε τ-ε-λ-ε-ι-α γιατι ετσι ΠΡΕΠΕΙ!!και ναι ο ηλιος ειναι πιο μαγικος εδω γιατι απλά,..είναι ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ!!μακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να μου φιλήσεις την πόλη μου, καρντασίνα !!! Και να την χαρείτε όσο μπορείτε !!! 4 μήνες έμειναν για μας ... πού θα πάει ... θα περάσουν !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλως ήρθες πίσω στην πόλη μας κορίτσι!! Να περάσετε καλά και να χορτάσετε αγκαλιές!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολύ συγκινήθηκα...
    καλώς ήρθατε!
    να περάσετε υπέροχα!
    να γεμίσετε στιγμές, χαμόγελα, αγκαλιές, όμορφες αναμνήσεις!
    και άσε την νικόλ να πιστεύει ότι μπορεί να αλλάξει εποχή! είναι τόσο μαγικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να περάσετε τέλεια και να φωτοσυνθέσετε στη λιακάδα! Σε 10 ημέρες ερχόμαστε και εμείς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλώς ήρθατε στην Ελλάδα! Καλά να περάσετε και να κάνεις πραγματικά ό,τι τραβάει η ψυχή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς ήρθατε, καλώς ήρθατε!!! Να λιαστείτε και να περάσετε τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σας ευχαριστώ όλες ΠΟΛΥ... ιντερνετικές μου φιλενάδες :) :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© mia mama sta xena. Made with love by The Dutch Lady Designs.