Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2019

Βιβλίο - Μαθήματα γραμματικής

Κάθε Σάββατο πρωί η Νικόλ δεν χαλαρώνει στο σπίτι, όπως τα περισσότερα παιδιά της ηλικίας της, αλλά τα περνάει και πάλι στο σχολείο.
Στο ελληνικό σχολείο!

Δεν ξέρω αν εκεί που μένετε έχετε την τύχη να υπάρχει ελληνικό σχολείο, και αν έχετε το χρόνο να πηγαίνετε τα παιδιά σας, αλλά εγώ νιώθω πολύ τυχερή που υπάρχει το Griekse School Athena στο Άμστερνταμ.

Έτσι, μαθαίνει να γράφει & να διαβάζει -πολύ καλύτερα από όσο της είχα μάθει εγώ, συναναστρέφεται άλλα Ελληνάκια, μαθαίνει για τα ήθη, τα έθιμα και την ελληνική κουλτούρα.
Κάθε Σάββατο έρχεται με μια νέα ιστορία να μου διηγηθεί, από τη μυθολογία ή την ιστορία μας. (Μέχρι και γιατί βάζουμε φλουρί στη βασιλόπιτα μου έμαθε φέτος!)

Παρόλα αυτά, η μία μέρα μόνο ενασχόλησης με την γλώσσα θεωρώ ότι είναι ελάχιστη, αν συνυπολογίσεις πόσο δύσκολη είναι η ελληνική γραμματική & δη η ορθογραφία!
Κι επειδή έχω ένα προσωπικό κολληματάκι με την σωστή ορθογραφία, διαβάζουμε και λίγο παραπάνω οι δύο μας, μόλις βρίσκουμε χρόνο.

Σήμερα, λοιπόν, θα σας παρουσιάσω ένα εκπληκτικό βοηθητικό βιβλίο, το οποίο μου χάρισε η αδερφή μου (η οποία έχει επίσης δίγλωσσα παιδιά!)


Έχει κατανοητούς κανόνες & πολλές ασκήσεις, για τις πρώτες δύο τάξεις του δημοτικού.
Είναι πολύ ευχάριστο βιβλίο & ιδιαίτερα καλογραμμένο, και η Νικόλ χαίρεται όταν το διαβάζουμε παρέα!

Αν έχετε χρόνο & διάθεση να γίνεται για λίγο "δασκάλες", σας το προτείνω ανεπιφύλακτα!!

Εκδόσεις Πατάκη (2008)
Τασούλα Ζαβιτσάνου-Παπαγρηγορίου

photo
 photo sig1.png

Δημοσίευση σχολίου

© mia mama sta xena. Made with love by The Dutch Lady Designs.