Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2019

masterchef - πώς να περάσεις στην επόμενη φάση!

Το Masterchef μπήκε πριν 3 χρόνια ακριβώς στη ζωή μου!

Ήταν εκείνοι οι καταπληκτικοί πρώτοι μήνες εγκυμοσύνης της Στέλλας, που ήμουν τέζα στο κρεβάτι με αναγούλες. Δεν μπορούσα ούτε να διαβάσω, ούτε να δω τηλεόραση, ούτε να κοιμηθώ, ούτε να φάω... κοινώς ΤΙΠΟΤΑ!

Με το μόνο πράγμα που δεν με έπιανε αναγούλα ήταν το να βλέπω βιντεάκια του Πετρετζίκη στο κινητό μου. Τώρα πως- με τόσα φαγητά να περνάνε μπροστά από τα μάτια μου- ένιωθα καλά... είναι ολίγον περίεργο. Anyway...

Βιντεάκι στο βιντεάκι "έπεσα" πάνω στο Masterchef που είχε κερδίσει. Ξεκίνησα να το βλέπω και για να μην τα πολυλογώ, όσο καιρό ήμουν ξάπλα είδα τους πρώτους δύο κύκλους που είχαν ήδη παιχτεί στην τηλεόραση.

Από κει και πέρα κόλλησα, και έβαλα στο τρυπάκι και τον Δαμιανό - ο οποίος κατά γενική ομολογία είναι εξαιρετικός στη μαγειρική- και από τότε δεν έχουμε χάσει επεισόδιο.

Έτσι λοιπόν, από την προηγούμενη εβδομάδα αρχίσαμε και πάλι να περνάμε τα υπέροχα κρύα ολλανδικά βράδια μας παρέα με το Masterchef. Και τολμώ να πω ότι έχω γίνει πλέον εξπέρ 😅

Φέτος, δεν προλαβαίνω δυστυχώς να σας κοουτσ-άρω για τις οντισιόν, αλλά τα γράφω για τους υποψήφιους του επόμενου κύκλου. Σας θέλω λίγο συγκεντρωμένους, δεν είναι δα και πυρηνική φυσική.

1) Μόλις μπείτε στην αίθουσα της οντισιόν, χαιρετήστε τους & συστηθείτε.

2) Βάλτε γάντια όσο μαγειρεύετε.

3) Αν έχετε μακριά μαλλιά... λαστιχάκι!

4) Δεν επιλέγουμε να φτιάξουμε ζυμαρικά. Έχετε πιθανότητα περίπου 12% να πετύχετε το πόσο al dente τα θέλει ο Ιωαννίδης. Γιατί το κουράζετε;

5) Πιάστε την ξύλινη κουτάλα επιτέλους. Δεν βλέπετε ότι είναι αντικολλητικό το σκεύος;! Ο Κοντιζάς αρχίζει και συφιλιάζεται...

6) Αν δεν βρείτε φρέσκο ψάρι, απλά δεν θα μαγειρέψετε ψάρι.

7) Αν σας ρωτήσουν πόσες φορές έχετε φτιάξει το συγκεκριμένο πιάτο, η σωστή απάντηση είναι 9.

8) Αν στη συνέχεια σας ρωτήσουν γιατί ήρθατε στο Masterchef, η σωστή απάντηση είναι "επειδή η μαγειρική είναι η ζωή μου". Απαντήσεις του τύπου: Για να γίνω γνωστός, για να μάθω από εσάς κτλ αντιστοιχούν στην απάντηση "Παγκόσμια Ειρήνη" των καλλιστείων ομορφιάς. Πλιζ.

Αυτά! Δεν σας έβαλα και δύσκολα, έτσι;!
ΥΓ= Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ψυχολογήσει ακόμα τον Κουτσόπουλο. Επιφυλάσσομαι.


* Κι εκεί στο Masterchef... σας πάω κόντρα σε δοκιμασία με τίτλο "μαγειρεύοντας με ένα δίχρονο κρεμασμένο στο πόδι μου" 😛😘



 photo sig1.png

1 σχόλιο

  1. αγαπάμε masterchef οικογεενειακως!! Το πρωτο το εβλεπα θηλάζοντας.. Εξισου αγαπημενο το αμερικανικο masterchef που ειναι ακομα πιο μεγάλο κόλλημα-απλα γιατί οι άνθρωποι ξερουν οντως να μαγειρευουν!! Extra bonus o Gordon Ramsey που λατρευω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© mia mama sta xena. Made with love by The Dutch Lady Designs.