Πέμπτη 16 Μαΐου 2019

Οικολογικά καλαμάκια Proud DoDo!


Τα τελευταία χρόνια είμαι φανατική ανακυκλώτρια!
Ειδικά με την ανακύκλωση πλαστικού έχω πάθει μία εμμονή...
Και ότι πλαστικό μπορώ να το αντικαταστήσω με άλλο υλικό, το κάνω αμέσως!

Όπως για παράδειγμα τα πλαστικά καλαμάκια, τα οποία αντικατέστησα αρχικά με χάρτινα. Ψάχνοντας όμως στο ίντερνετ και για άλλες λύσεις, ανακάλυψα τα καταπληκτικά οικολογικά καλαμάκια Proud DoDo.

Η εταιρία Proud DoDo Straws μας προσφέρει, λοιπόν, δύο λύσεις!
Τα καλαμάκια από σιτάρι μίας χρήσης & τα καλαμάκια από ανοξείδωτο ατσάλι για πολλαπλές χρήσεις.

Τα απέκτησα και τα δύο και πλέον στο σπίτι μας χρησιμοποιούμε μόνο αυτά!

Θα μου πει κάποιος, "Ψιτ, κοπελιά, η τιμή είναι λίγο τσιμπημένη". Κι εγώ θα του απαντήσω "Λίγο ναι, αλλά χωρίς να είναι απαγορευτική. Και στην τελική είναι μια επένδυση για τον πλανήτη & την ποιότητα ζωής που θα κληροδοτήσω στα παιδιά μου. Ευχαριστώ".

↭                        ↭                     ↭

ΥΓ: Μόνο που σκέφτομαι τα πλαστικά καλαμάκια που θα καταναλωθούν το καλοκαίρι στα φραπεδάκια & στους φρέντο εσπρέσσο, μου έρχεται κόλπος...
Πρέπει να αλλάξουμε ΟΛΟΙ τον τρόπο που καταναλώνουμε, πριν να είναι αργά. Πλιζ.

www.proudodo.gr
 photo sig1.png

Δημοσίευση σχολίου

© mia mama sta xena. Made with love by The Dutch Lady Designs.