Πέμπτη 25 Ιουλίου 2019

Διαβάζοντας ελληνικά!

Μετράμε ήδη 10 μέρες στην Ελλάδα, και συγκεκριμένα στη Χαλκιδική μας!
Και μια που βρισκόμαστε στα πάτρια εδάφη και ακούμε ελληνικά (εντάξει, και λίγα σέρβικα), αποφάσισα να διαβάζουμε και στα ελληνικά με τα κορίτσια μου.

Έτσι προμηθευτήκαμε ελληνικά βιβλία, κι αφήσαμε τα ολλανδικά για λίγο στην άκρη.
Η αλήθεια είναι ότι η Νικόλ διαβάζει με πολύ μεγαλύτερη ευκολία στα ολλανδικά, και γι' αυτό τα προτιμάει, όμως ένας λόγος παραπάνω να επιμείνω (λιγάααακι), μήπως και εξασκήσουμε τα ελληνικά της.

Διαλέξαμε λοιπόν από ένα βιβλίο!
Ένα για να της το διαβάζω εγώ, κι ένα για να διαβάζει μόνη της.

Εγώ διάλεξα ένα κλασικό βιβλίο της Πηνελόπης Δέλτα,
το οποίο είχα διαβάσει κι εγώ, περίπου στην ηλικία της.


Εκείνη διάλεξε την αγαπημένη μας διασκεδαστική Πίπη Φακιδομύτη, 
από τις εκδόσεις Ψυχογιός!


Τη βάζω δε να μου διαβάσει κι εμένα μερικά αποσπάσματα, 
για να αναγκάζεται να διαβάζει δυνατά. 
(Θα με μισήσει το ξέρω, αλλά είναι για το καλό της 😛😛) 

❊ ❊ ❊

Κι επειδή και η Στέλλα ήθελε φυσικά να διαλέξει ένα βιβλίο,
αγοράσαμε για εκείνη τους "Πιτσουίνους" της, από τις εκδόσεις Ίκαρος.


Καλές διακοπές σε όλους μας, με βιβλία που κάνουν τις καρδιές και το μυαλό να πετούν... 💕

❊ ❊ ❊

Δημοσίευση σχολίου

© mia mama sta xena. Made with love by The Dutch Lady Designs.