Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2020

Προσωποποιημένα Αντικείμενα!

Θυμάμαι ακόμα, από τότε που ήμουν παιδί, μία κούπα που είχα με χαραγμένο το όνομά μου επάνω. Ήταν η αγαπημένη μου, και δεν άφηνα κανέναν να πιει μ' αυτή, από φόβο μην τη σπάσει.
Ακόμα και σήμερα μου αρέσουν πολύ τα προσωποποιημένα αντικείμενα. Δένεσαι λίγο παραπάνω μαζί τους, δεν είναι έτσι;

Φυσικά και τα κορίτσια μου τρελαίνονται όταν κάτι έχει επάνω το όνομά τους. Το νιώθουν πιο δικό τους... Φαντάζομαι όπως όλα τα παιδιά.

Γι' αυτό μόλις παραλάβαμε το πακέτο μας από την myikona ενθουσιάστηκαν!
Η Στέλλα διάβασε το βιβλίο με το όνομά της 3 φορές απανωτά και η Νικόλ αποφάσισε να κάνει το τετράδιο της ημερολόγιο κι άρχισε αμέσως να γράφει τα δικά της.



Η ποιότητα είναι πολύ καλή και η ποικιλία άπειρη. Δεν ξέρεις τι να πρωτοδιαλέξεις!

Τώρα σχεδιάζω τα Χριστουγεννιάτικα δώρα, και σκέφτομαι πως ακόμα κι αν δεν καταφέρουμε να ταξιδέψουμε στην Ελλάδα (😩), θα στείλω τα δώρα μου απευθείας στους αγαπημένους μου.

Για τη μαμά μου θα διαλέξω σίγουρα ένα ημερολόγιο με φωτογραφίες από τα εγγόνια της, για να το έχει στο δωμάτιο της, μια που όλοι της λείπουμε... δυστυχώς.
Για τις φίλες μου λέω να πάρω προσωποποιημένα στολίδια, ή ίσως ατζέντες για το 2021, το οποίο ΘΑ ΕΙΝΑΙ καλύτερο, και δεν σηκώνω κουβέντα!

Και κάποια στιγμή πρέπει επιτέλους να φτιάξω άλμπουμ με τις φωτογραφίες των κοριτσιών. Κακά τα ψέματα αν δεν είναι τυπωμένες οι φωτογραφίες ξεχνιούνται στους σκληρούς δίσκους.
Το βάζω κι αυτό στη λίστα μου!

Σας προτείνω να μπείτε στη σελίδα τους. Θα πάρετε σούπερ ιδέες και για δώρα, αλλά και για εσάς τους ίδιους!

Σας φιλώ 💕
 


Δημοσίευση σχολίου

© mia mama sta xena. Made with love by The Dutch Lady Designs.