Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

Second Hand !

Ένα από τα πράγματα για τα οποία έχω αναθεωρήσει τις απόψεις μου ζώντας στο εξωτερικό,
είναι τα μεταχειρισμένα αντικείμενα.
Είτε αυτά είναι ρούχα, είτε διακοσμητικά, είτε παιχνίδια.

Στην Ελλάδα δεν το έχουμε καθόλου στο σύστημά μας νομίζω, ή τουλάχιστον δεν το είχα εγώ!
Εδώ όμως επικρατεί πολύ αυτή η τάση και μου αρέσει!

Καταρχήν γιατί μπορείς να πουλήσεις κι εσύ πράγματα που δεν χρειάζεσαι πλέον ή απλά γιατί τα βαρέθηκες.
Κι έτσι και κάποιος άλλος τα χαίρεται, αλλά κι εσύ παίρνεις πίσω κάποια από τα λεφτά που ξόδεψες
για να τα πρωτο-αποκτήσεις.

Μοναδικός μου όρος, να πλένονται! (καθότι ολίγον σιχασιάρα...)

Τις προάλλες λοιπόν ξετρύπωσα σε ένα παιδικό παζάρι ένα υπέροχο, πορσελάνινο παιδικό σετ τσαγιού.
Η Νικόλ ενθουσιάστηκε, αλλά εγώ νομίζω ενθουσιάστηκα περισσότερο :)
(Άλλωστε νομίζω το έχετε καταλάβει... τρελαίνομαι για οτιδήποτε πουά!! χεχε)



Και το πιο ωραίο; Μας κόστισε μόνο 2 ευρώ! Τέλειο;!

 photo sig1.png

4 σχόλια

  1. Πολύ όμορφο!
    Κι εγώ τα φοβάμαι λίγο τα μεταχειρισμένα! Νομίζω δύσκολα την Ελλάδα θα μπεί σε σωστό "μονοπάτι" αυτή η λογική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μου αρέσουν τα μεταχειρισμένα.. αρκει να πλένονται όπως λες κι εσύ.. Εκτός αν είναι βιβλία... Παντα θα βρω κατι σε φιλανθρωπικα παζαρια που διοργανώνονται κατά καιρους.. Το σετ σας υπέροχο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και μένα μου αρέσουν πολύ τα vintage, second hand! Ειδικά για αντικείμενα διακοσμητικά βρίσκεις θησαυρούς!
    Τέλειο το σετάκι σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© mia mama sta xena. Made with love by The Dutch Lady Designs.